tisdag 11 december 2012

Virkverkstad!

Japp, nu är det bråda tider för en nisse som mig. Inte är jag snabb men lite ska väl bli klart!

Fick en liten beställning på virkat fika i julklapp till ena kusinen och självklart ska det ordnas! Nu är det så att kusinen bor i Åre och mamma åker dit på fredag så jag vill ha en liten kakburk klar tills dess.
En VAB-dag i fredags kickade igång det virkprojektet! Men nu gäller o köra hårt så det ryker om garnkorgen!

Vilken tur att dagis har studiedag imorgon = L E D I G!!!!!
Tänkte hälsa på farmor och farfar på förmiddagen, åka lite pulka och sen får det bli virk virk och virk!

Kvällen ska avslutas med julfest för Spinninggänget på Friskis! DET kan man behöva! Mat och julmust i mängder!

1 kommentar:

  1. Ojoj, detta osar nästan virkbesatthet! Jag ämnar snart gå in i något slags pysselide, så fort jag blir ledig. Har inte helt kommit på vad jag ska pyssla med, men det ger sig nog!

    SvaraRadera