onsdag 2 januari 2013

NYTT ÅR!!!!!

Önskar alla en riktigt god fortsättning på det nya året!

Har ordnat ny tfn och kan inte riktigt med överföringen av bilder ännu men det kommer!

Julen bjöd på ledigheter, glada barn, god mat, många julklappar till dom glada barnen och så lite magsjuka på det.

Sen hann vi med barndop, IKEA-besök, piffat lilla H:s rum, nyårsfirande, skickat sonen på hockeycup och en panik i kroppen att om 4 (GAHHH) dagar ska mitt spinningpass vara klart. Mixat, inövat och redo för ny termin och många nyårslöften att ta hand om!!
Därefter ska styrkepasset göras. Men där är jag gröngöling ännu så det kommer att ta tid.

Nåväl, en barnvagnsmobil är på g till lilla kusin L. Två figurer kvar! Kan bli klart denna veckan om jag har tur!

Nu jobba!


1 kommentar:

  1. Ni verkar ha aft en fullspäckad jul, med både roliga grejer och kanske någon liten mindre önskad som magsjuka..
    Ja du, vad jag gör med alla mina grejer?
    Jag byter ut, flyttar runt, ställer undan. Jag har bra förvaring i lägenheten, två stora källarförråd oc så rensar jag ut med jämna mellanrum. Allt som man köper och gör behöver man ju inte behålla för evigt!

    SvaraRadera