tisdag 11 februari 2014

Saker man vill göra..

... men kanske inte borde?

Idag cyklade jag till jobbet och hade som vanligt sonens spellista i lurarna (jag vet, antingen är jag barnslig eller han vuxen - bra musik är det ändå).
Cyklar förbi en busshållplats där två äldre lärare/bibliotekarier/biologilärare-style personer står halvsovandes och väntar på bussen.
Jag är rätt snabb i huvudet ibland och tänker "om jag inte skulle ta och sjunga med högt här nu och väcka dom"!!
För det som lät i lurarna var (typ, jag kan inte texten helt) "..Tell me you like what you WOOP WOOOP". Hade även tänkt att göra rytmiska rörelser med handen i takt samtidigt.

Men jag vågade inte!

Det var lika frestande som att slicka på den röda kulan i en diskmaskinstablett.
Undrar vad den smakar - men jag får INTE prova...

Skyller på trött tisdag - eller glad hjärna!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar