söndag 9 november 2014

mer pyssel...

Japp, håller på att göra färdigt flera projekt nu så jag kan dra igång med julgrejjerna snart. SNART!


Jag längtar till:


Vardagen tar lite för mycket tid just nu. Sambon är inte riktigt i fas, mer än vanligt för att vara den årliga novemberdeppen utan kanske lite stressrelaterat. Jag har också varit där och vet hur det känns. Så det är lite halvknasigt just nu vissa dagar, andra dagar är allt ok.

Lite som det kan vara när man inte är 100% taggad!

Ha en bra måndag!

2 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar på min blogg. Det värmer. Jag längtar också till julpyssel och mys framför levande ljus. Hoppas din sambo snart ska må bättre. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej söto! Vilken streeeemt vacker bild...Tänk om man såg detta utanför fönstret ist för det grådask som vi har nu! Hoppas det blir LITE fin vinter!
    Pussokram gulle

    SvaraRadera