fredag 1 juni 2012

Skolresa....

Japp, F har nu varit på skolresa och det var startskottet för skolavslutningstiden som nu startar hemma.
Avslutningsfester, pengainsamlingar, fikaplanering, klädinköp, utvecklingssamtal - ja allt ska hinnas med nu på två veckor! Sen är mellanstadiet slut för hans del! Samtidigt sker ungefär samma event på dagis så vi har lite att göra!

Igår var dagis stängt och det var tur! Jag låg efter hemma med blomplantering bl a. Nu är det klart!

Jag har även kommit igång på en ny gallerfilt. Med inspiration från glass och tuggummi går den i de här färgerna:
Och ja, jag gillar även skor!
Mönstret till filten har jag hittat här och är fantastiskt kul att göra!

Ha en trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Gallerfilt is da sheet!! Ser fram emot att se din!
    Kom förbi när jag barnvaktar imorgon så kan vi jämföra filtar. Jag har köpt ett kilo godis till the kids så jag räknar med att få virka i fred ;)
    KRAM!

    SvaraRadera