torsdag 8 november 2012

Överfullt - igen...

Hur är det möjligt?
Veckorna flyger iväg. Och sant är det som sägs - den som vill mycket hinner också mycket!

För tillfället snittar jag på att leda tre pass i veckan och det ska jag göra ett par veckor framåt!
Dels för att jag tycker det är fantastiskt roligt och dels för att mina ledarkollegor har bytt lite fram o tebax.
Nu är det två pass spinning och ett pass skivstång men om två veckor blir det tvärtom.
Förutom det så är ju sonen iväg på sina tre hockeypass varje vecka och så match på helgen.

Däremellan hinner vi med att göra läxor, fixa dagisväskor o hålla hemmet fräscht på en sån nivå att saneringsfirma inte behöver involveras i veckostädningen. Än.

Som om det inte vore nog har vi bestämt att äntligen fixa till allrummet uppe. Två Billyhyllor flyttar ner och ska fyllas med glas o sånt. Men det som stod i hyllorna innan då? Ja då ska det rensas och flyttas till nya hyllor. Men det som står där då? Rensa lite till osv osv.
En TV ska in i allrummet, då kanske man kan ta svarta TV-möbeln nere och flytta upp så kan man köpa ny vit till vardagsrummet och så kan man råka hitta den här soffan:

Tyvärr är den nog för liten för oss både på höjden och djupet (vi är långa personer). Men det är det coolaste i möbelväg just nu enligt mig.

Får fundera på det medan jag stickar på halsduk och virkar på katt!

Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar