fredag 14 september 2012

CIRKUS!!!!

Ja, inte stimmigt så det känns som rena cirkusen här.

Ikväll är det nämligen cirkus i stan och vi tänkte gå med lilla H. Första gången!
Jag känner lite såhär, att antingen blir hon hänförd och förstummad eller livrädd och gråter.

Själv har jag inte varit på cirkus sen jag var typ 11 år. Egentligen är jag plågsamt rädd för clownerna.
Men jag kanske kan övervinna det. Jag lovar att jag inte ska föra över den rädslan till lilla H.

Valde mellan denna bilden och det traditionella, med en Poirot på. Men dom är jag mest rädd för.

I övrigt är det F R E D A G. Slött på jobbet, regnet vräker ner (cirkustältet kommer att rasa in), det blåser massor och jag vill bara hem. Krypa ner under en filt i soffan, tända lite ljus, äta godis och virka eller sticka lite.

Får göra det när cirkusen är över. Förmodligen kan jag ändå inte sova då..

Ha en fantastisk fredag!

1 kommentar:

  1. Ha en SKÖN helg!
    Min spontana tanke är: fan va kallt med Zirrrkyzz idag! Brrr! Du får skratta dig varm åt dom äckliga clownerna...!

    Kram o happy crocheting!!

    SvaraRadera